skip to Main Content

Mi, szépségipari szakemberek minden nap emberekkel dolgozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére sajnos sokszor szembesülünk azzal, hogy nem minden Vendég tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, megélhetésünket, munkakörülményeinket, ezért legnagyobb elkeseredésemben az íratlan szabályokat -amikre azt hittem, mindenki számára magától értetődik- írásba foglaltam.

Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben. Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálás leszek Neked:

1. Időpont egyeztetése

Bejelentkezéseidet személyesen, telefonon, interneten, a Stúdió weboldalán is megteheted, kinek mi a kényelmes. Sokszor nem tudjuk felvenni munka közben a telefont, nem tudunk azonnal válaszolni az üzenetekre, kérlek ismételd meg hívásodat, illetve amint lehetőségünk van rá, keresni fogunk!  Reggel 8 előtt, este 8 után és hétvégén, nem fogadunk hívásokat.

2. Érkezés időben

Kérlek, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, tájékoztass Minket is! Ha mégis késel, azt az időt a Te programodból kell lecsípnünk, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy már nem tudunk elvállalni, mert szoros az időbeosztásunk, kérlek, ilyenkor legyél megértő!

3. Időpont lemondása

Sajnos sokszor előfordul, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzasztóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudjuk az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont, bevétel kiesést eredményez, miattad más vendégről mondunk le. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 1 nappal előbb jelezd, hogy nem tudsz eljönni. Vannak várólistás vendégek is, ha időben jelzel, gyorsan be tudunk tenni valakit helyetted. Ha nem jelzel és nem jelensz meg, ’pótdíjat’ számolok fel. A kezelés napján való lemondás esetén a bejelentett szolgáltatás 50%-át, lemondás nélkül 100%-át számolom fel. Természetesen, ha valaki betegség miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj! Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem áll módunkban többet elvállalni.

4. Betegség esetén halasszunk!

Nincs annál zavaróbb, mikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik meg Hozzánk, percenként orrát fújja és bejelenti, már 2 napja lázas. Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrödön –pl. herpesz-, egyeztessünk új időpontot! Mi is ügyelünk arra, hogy Te ne kapj el semmit a szalonban, Te se veszélyeztesd magad, Minket vagy a többi Vendég egészségét!

5. Gyermekek

Amennyiben nem tudod megoldani, hogy vigyázzanak gyermekedre, és magaddal kell hoznod Őt is, kérlek, először egyeztess Velünk! A Stúdióban drága munkaeszközök is vannak, nem szerencsés, ha gyermeked ezek valamelyikével szeretné lefoglalni magát. Gondolj a többi Vendégre és Ránk is, a szalon a Mi munkahelyünk!

6. Telefonálás

Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhatsz, vannak, amik közben viszont nagyon zavaró, és elveszi a kezelésedre szánt időt Legjobb, ha a szalonban rezgő üzemmódra állítod a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magaddal törődni kicsit. :)/p>

7. Fizetés

Stúdiónkban igényes, minőségi munkát végzünk, minőségi alapanyagokkal. Folyamatos képzéseken veszünk részt, hogy számodra, a legjobb minőséget tudjuk nyújtani. Mielőtt igénybe vennéd szolgáltatásainkat, kérlek, tájékozódj árainkról weboldalunkon, melyek mindenkire ugyanúgy vonatkoznak, és nem alku képes, hitelben, úgyszintén nem dolgozunk.  Győződj meg arról, hogy ki tudod fizetni a kért szolgáltatást, illetve beszéljünk meg egy másik időpontot ellenkező esetben, mert kezelés végén bejelenteni, hogy nem fizetsz, kellemetlen helyzetbe hoz minket.

Tudom, hogy ezek teljesen evidens, maguktól értetődő kérések, melyeket jó esetben senkinek sem kell elmagyarázni. Ezek olyan alapszabályok a mindennapi életünkben, melyet már gyermekkorunkban megtanultunk és sikerült elsajátítanunk. Ha ezeket a szabályokat betartod, szuper Vendég vagy! Tiszteljük, becsüljük meg egymást! Jó pihenést és szépülést kívánok Neked! 🙂

Kulcsár Szilvia

Back To Top